del 1

Hej sötnosar ! gott nytt år på er , har inte hunnit skriva något och nu tänkte skriva & lägga upp lite bilder
om året som gått
.  har inte så många bilder här men det räcker med dem som .
Någon gång i Januari - Februari så började jag blogga , min förra blogg hette då beba.blogg.se
med över 1000 unika läsare. Jag ville börja om på nytt och tog bort den bloggen
och började med den här jjustsc.

_________________________________________________________________________________________

Den 18 e februari så var det dags att bli ett år äldre.
Min fjorton års dag .Tjejerna var samlade i den nya lägenheten



eftersom jag hade flyttat på jullovet så blev det en liten tjejkväll som slutade
ja lite halvt. Den blev någon gång i Mars

den här vintern var jag mycket med (kani ) , som jag känt några år
senare så gled vi ifrån varandra. Och jag började vara med Mersa
allt mer.


I April så lärde jag känna Aldijana , det var då festerna började igen och vi
hade kul
 .
vet inte exakt när det var men jag började dansa igen efter några år
med tjejerna - Dans stilen var Hip hop vi hade kul ihop !även fast alla inte
var med på uppvisningen ;)




Skolan kom också, medans det var vart så samlades den ''lilla gruppen'' alltid
ute efter att man slutat .

sommaren närmade sig och jag träffade  en person som jag fick
dela mina sommar dagar med , det är inte så mycket snack som det var innan längremen det var bra så länge det varade
.

Del 2 kommer imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0