lördag

Nu är jag tillbaka igen, hänt väldigt mycket under veckan
blev prov och läxförhör , dom gick bra kändes det som
men en ny vecka väntar med prov . Bara att bita ihop och ta det som det kommer

men ! jag ska inte klaga jag känner mig glad den här månaden . Det känns
faktiskt som om den kommer vara lyckad även om det var en liten miss i början.
Bara 11 dagar kvar sen är det min tur att fylla år , det går så fort om man tänker efter
nej nu ska jag spara min glädje !

Idag - får jag se vad som händer. jag tror att det blir plugg , det behövs i matten känns det som
senare får jag se helt enkelt

igår - Tack betti ! , blev en lyckad kväll. blev skola först
var så trött efteråt. Men hoppade in i duschen direkt fixade min favorit - ansikts mask
senare när det var en halv timme kvar ungefär det var då jag började springa runt och
fixa mig. Men jag hann , kvällen blev bra mycket snack med tjejerna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0