tisdag

image95

    hej bloggen ! , hur är läget med er alla `? min egna sida lite halvt sådär. Gick hem från skolan runt
11 hade riktigt ont i magen eller sidan av magen vad det nu heter . Så drog mig hemmåt sov till 2 ungefär , har bara tagit det lugnt satt och kollad epå någon film , she's the man tror jag den hette någon som sett den ? den var faktiskt bra

/handlingen

den handlade om en tjej som gillade fotboll , Hon tränade det med massa
andra tjejer hon frågade sin tränare ifall dom kunde köra en match
mot killarna men tränaren tyckte inte att det var en bra idé eftersom
killarna var starkare osv. handlar lite om sånt mest fotboll , orkar inte ta upp allt men filmen var bra !

imorgon blir det engelska prov , helt ärligt så gillar jag dom en smak grejj det men det är kul!

nej nu ska jag dra mig ,tills dess får ni ha det underbart /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0