stressigt

tjoo på er sötnosar ! , kom precis hem från dansen skriv ju innan att vi hade tävlingar / uppvisningar . Blev en rätt stressig morgon ,skulle klockan  ha vaknat runt 7 halv 8 men blev runt 8 . väl uppe fixa jag till mig lite blev en helt vanlig sminkning inte alls mycke kom dit vi stog där alla och skulle öva inför dansen . Blev massa övningar medans alla andra dansade .

- rätt länge sen nu man visade upp massa folk så paniken spreds sig lite . Men det gick bara bra och tack för att jag inte glömde bort dansen ! allt gick riktigt bra . Nu är det ända att jag ska byta dansstil igen tror det blir disco igen som förut. annars får jag se vad dagen har att bjuda på ska ner och  kolla på några skor med mamma på stan senare :)

tills dess får ni ha det underbart (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0