måndag /studiedag

yesyes , idag hade vi studiedag vilket känns super ! började dagen med att vakna fixade lite frukost glodde lite på tv. Runt halv 12 drog jag mig till frissan som fixade mina ögonbryn vi snackade ihjäl oss om skolan fick lite tips av henne väl fixat med det drog jag mig hem .Satte på lite vatten till te älskar såna där små trekantiga påsar med bärte. jordgubbar ,hellon, blåbär mm lite sånt där

Har  vart duktig städade precis hela huset , pappa var iväg och köpte en frida tidning åt mig så har haft lite att läsa på . Ska snart fortsätta mitt skolarbete och pluggandet ute på balkongen mmh me like .
dagens outfit kommer också med i nästa inlägg :).

tills dess ha det toppen /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0