lördag

tjoo där , hur är det med er ? sovit gott med mig själv är det lite halvt sådär  har en riktig jävla mens värk och det kommer ju precis nu när det behövs imorn kommer det hållas massa tävlingar /uppvisningar av danser och vi ska ha vår . Så det kommer bli kul det övade lite på dansen nyss men inte så lätt när man är lätt irriterad och ont i magen .
får se om det blir några inköp idag snackade ju om några skor som jag skulle ha hittar ingen bild på dom så får ta kort när jag fått dom istället

hur kommer eran dag att se ut ?

____________________________________________________________________________________________
image73

idag /ikväll måste jag lägga ner lite tid på pluggandet har gjort lite sådär lite .
men nu måste jag ta tag i det ännu mera så jag slipper göra mycke imorgon
skönt när man är klar med allt så kan man slippa sitta och plugga flera timmar i sträck





                                                                         Var ska ni tillbringa eran varma sommar ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0