kvälls inlägg

ska faktiskt bygga upp min kondition , har bestämt mig för at börja springa nu när det är så varmt ute ändå så ska jag passa på och nu blir det att slänga bort godis och äta nyttigare.
image82
ska skippa godiset och börja äta nötter när jag blir små sugen
bättre det och det är gott !

image83
att dricka vatten det har jag blivit riktigt dålig på och det ger mig huvudvärk/trötthet
så ska börja med att dricka minst 5 glas per dag nu när sommaren är här så blir
jag mer sugen på vatten . När det är vinter så är det svårt för mig att dricka vatten


image84
frukt är jätte viktigt också. Äter jag det till frukost så får jag
en kick så jag klara av hela dagen så testa det . Bättre med en
frukt än ingen

image85
grönsaker är också otroligt viktigt att äta om dagarna

nehep nu ska jag dra mig . MEN det ska bli ändringar inget skräpmat för mig mera !image86


______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
image87


Kommentarer
Postat av: sandra

vatten och frukt är livet !!

2008-06-07 @ 13:43:56
URL: http://www.sjfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0