kvälls inlägg

tjoo, har precis kollat på sanningens ögonblick så kul att kolla på det någon mer som såg på det ?
iallfall så kom jag hem från maxi för en stund sen var och handlade med mamma & bror , och senare tänkte jag duscha fixa ansikts mask och lite sånt där . Ska faktiskt börja med dagens outfit så har ni något att se fram emot ;) senare när det kommer mera läsare så blir det V-BLOGG

ska bli skönt att få vara ledig nästa måndag också , någon mer som är det ?

____________________________________________________________________________

nu har min msn krånglat riktigt mycke , stängs av så fort man loggar in

ahaja, ska iallfall köpa in nytt löshår innan sommaren någon som köpt från tajmahal ( om det var så det hette ) haha , något sånt var det tänkte köpa där ifrån den här gången  och på måndag så blir det tid för att fixa till ögonbrynen igen . 
  


måste ner på stan för att köpa nagellack , gillar depends faktiskt brukar alltid använda det ljusrosa någon som brukar använda dom vilken färg använder ni ?image59image60

Kommentarer
Postat av: agisa

rött brukar jag använda, men måste komma ihåg att köpa det ljusrosa imorgon :)

2008-05-01 @ 21:32:18
URL: http://aggisa.blogg.se
Postat av: agisa

tycker det är snygg :)

2008-05-01 @ 21:46:33
URL: http://aggisa.blogg.se
Postat av: Hannah

jag brukar ha rött, brunt eller jätteljusrosa så att man knappt ser.

2008-05-03 @ 15:07:48
URL: http://hannahinabox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0