jjust

  • hej sötnosar ! sitter och äter honungsmelon mmh, så gott ger mig en sommar känsla också .
    några har undrat över var mina skor kommer ifrån på bildern längre ner , de kommer från en affär här i västerås  som heter bella ?, något sånt :) och jag älskar dom verkligen kan verkligen inte få nog av skor & kläder. Kommer alltid hem med något nytt har precis rensat min garderob tycker det är jobbigt för man vill ändå ha kvar kläderna men skönt med att det gamla är borta snart blir det lite nya inköp :)

    ska tipsa er om body kläderna , en sån där man knäpper den mellan bena ah ni vet haha .
    dom är iallfall riktigt bra att ha om man ska ha midje kjol eller jeans med hög midja

    _________________________________________________________________________________________

    Min vecka 

     
  • Plugga till proven
  • lämna in teknik häfte
  • sola
  • köpa in skor med liten klack


                                                                                                                                                                              image48 tills dess ha det bra !
                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0