Sommar känslan på väg ?

Tjooo,  snart är det här lovet också över fast det kändes för första gången riktigt långt ! haha , jag vet inte varför men har sagt hela veckan att jag ska till skolan för att ta hem bökerna som vi ska ha prov i Matte / fysik .Men har inte hämtat dom så då blir det att ta hem dom på måndag . Just nu har jag massa olika drömmar om vad jag vill bli med det är hemligt ;) ! aja nu räcker det ,

DAGENS PLANER !

_________________

Var att städa upp lite och senare åka iväg med mamma och handla in lite olika saker så hela familjen åkte iväg köpte in panell gardiner hette det så ? ahaja. och det passar perfekt till mitt lilla rum ska ta kort på det någon dag ! imorgon blir det en lite roligare kväll ska iväg till A som fyllt år och fira henne efter det blir det hem med aldijana och vara här .

veckans planer får jag se ska bli plugg mest och kanske skultuna någon dag för att sola med A . kul det har bestämt att inte köpa in något mer plagg det räcker nu . Får se om jag hittar några jeans bara annars är det lugnt.

OCH nu till det bästa -
tänk er ett sånt här ställe nu blir ni väl sugna ;)
image1

så himla mysig bild..



image2

just nu vill jag bara åka bort .

image3

och sen steeka i solen ,

image4

och sen ha en sån här frukt sallad mmh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0