torsdag

mina små sötbollar. haha ja jag är ju inte direkt bäst på att hitta på något namn men det får gå.
har vart och köpt in lite nya kläder med mamma en blev kläder åt henne
ska iallafall ner på stan med henne för att köpa in allt som ska behövas
nere i bosnien .Vad händer på erat sommarlov ?

här kommer gårdagens outfit och dagens -

dagens -
kjol med högmidja -gina men blev som en tubtopp
shorts - H&M
______________________________________________________________________________________________

GÅRDAGENS -

Ser ut som om jag är riktigt smal :P men nej.
tröjja - lindex tror jag

rosa d&g klocka, turkiet

shorts



skor belle .'

nej nu ska jag läsa lite puss // jjustsc

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint!

2008-06-27 @ 12:50:28
URL: http://mikaelaag.blogg.se/
Postat av: Sandra

åå vilka underbara skor!

2008-07-02 @ 12:48:42
URL: http://sandrahjartaoscar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0