torsdag

hej solstrålar , yes nu är jag hemma igen  ! hur är det med er ?
hos en del kanske det regnar just nu så vad kan man göra då`,
fördriv tiden med någon film haha !

men skönt är det att vädret här är rätt bra.

Idag
vaknade runt 4 kände mig kissnödig , yesyes
men jag somnade om lika snabbt som jag tänkte
tanken på att gå på toa.
kom  upp runt 10 , snackade lite med pappa
och bestämmde oss för att åka till ica maxi.
så vi gjorde det . Handlade in lite mat och körsbär

älskar de här söta jävlarna.
vi köpte hem en pizza och åkte sen hem
den fyllde magen satte mig framför tv  kollade vad som fanns där
började rensa i min garderob och nu sitter jag här fastklistrad.




// jjustsc

Kommentarer
Postat av: Sandra

Med mig är det bara bra hihi ;D

ha en bra dag!

2008-06-26 @ 19:52:08
URL: http://vikstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0