onsdag

HEJ SOLSTRÅLAR ! nu är jag hemma iallafall. ska skriva lite kort om dagen

idag -
vaknade upp runt tio men tyckte det var för tidigt så jag somnade om i min sköna säng .
haha vaknade runt 11 satte mig framför tv en och glodde lite.Gick sen in till köket och fixade frulle och åt
bestämmde att spendera min dag med karen så gick in lite på tag bestämmde att ses runt två ,
så gick ut mötte upp honom och var med honom en stund .
Runt halv fem drog vi oss hem snackade lite med mamma
och åt snart ska jag tvätta kläder

blev lite mycke tvätt så det ska fixas sen blir det kanske ut lite med flickorna .
eller bara sätta mig på balkongen och läsa min nya bok ´´ alexandramannen´´ riktigt bra bok.
nej nu ska jag dra mig 

// jjustsc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0