fredag

hej sötnosar ! kan börja med att säga att jag är rätt sur på tajmahal ,
löshår sidan ni vet . Beställde hem nytt hår den 18 e tror jag det var
och det har inte kommit hem än . 5dagar skulle leverans tiden vara
men men får se om den kommer snart då . Och det finns inget telefon nummer
att ringa till någon som beställt hår därifrån ?

men men , ska inte deppa över det idag fylldes mitt konto med pengar wiie.
så imorn blir det stan och kläderna ska köpas in till Bosnien
vill skriva upp en lista över allting men vet inte ens vad jag vill ha
tubtop och bikini måste jag ha iallfall
 

____________________________________________________________________________________________


kan bara säga att dom här ansikts maskerna är bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0