sommar 07 och skolan

sommaren 2007 blev inte den bästa sommarren . det började med att vi fick lov allt kändes skönt det skulle bli en bra sommar som alla säger men ingen vet ju hur ens dagar kommer se ut . De första veckorna var hur bra som helst jag träffade en kille någon gång i maj vi höll på fram till sommaren då vi blev tillsammans , jag trodde det skulle vara en bra sak men det var motsattsen helt enkelt vi sågs men i samma stund förstörde det min vänskap med en vill inte ta upp några namn på dom personerna . Men vi fortsatt att ses både jag och killen och kompisen , jag och kompisen var helt besatta av varandra sågs varje dag . Och ändå betydde det något  att vi inte skulle få ses så som vi gjord e förut . Jag vill knappt minnas den här sommaren jag mår illa av att tänka på den och när tanken kommer vill jag bara bort från den .

hela min skolgång gick dåligt det året , jag tänkte hela tiden på hur jag skulle göra för att nå till vissa mål skolan var det viktigaste för mig om den inte gick så kändes inget kul det året efter sommarlovet bytte jag till en ny skola , jag bytte dit det gick väl olika ibland bra ibland dåligt men resultaten på proven var  inte något positivt och jag kände en press av att jag måste klara av det . någon gång i mitten av terminen så fick jag den tanken jag blev ovän med min bästa vän men bytte vänner då också och när man har vänner som når olika mål så vill man inte vara sämst själv så jag satt hela hela tiden och pluggade läste massa sånt för att ta mig upp .

jag ville visa alla att jag också kan . och nu kanske många månader bakåt så  har jag klarat det och jag är stolt över mig själv för allt dethär har jag gjort för min egna skull och haft massa olika vänner som hjälpt och funnits där . Men poängen är att jag fixade det nu är jag bra i allting förutom min matte så då finns det hopp till att den med ska fixas . så för alla som har det svårt i skolan ge aldrig upp gör allt som kan få dig in på rätt spår . jag gick mot fel men allt blev bra och det fixade sig . så ha alltid hopp om er självaimage16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0