JustSc

äntligen fint väder , stort steg i sverige haha !  idag mår jag bra och min svenska uppgift höjjde upp mitt humör :)
eftersom en viss person irriterat mig riktigt mycke idag . burr har lite plugg att göra ska gå igenom allting har snart prov eller så var det läsförhör på torsdag . har fått tillbaka mitt pluggande igen nu kännes det kul igen att plugga och ta bort allt annat. Snart utveckling samtal hoppas det går bra .

aja , fredag blir det iallfall hem till A  och sola :)  haha äntligen så längesen typ senare får jag se hur det blir innan festen på lördag om amela drar med oss :) .puss /image13

Kommentarer
Postat av: Alexandra

besök min blogg ge en kommentar och få en gratis glass, direkt i brevlådan!

2008-04-01 @ 19:35:30
URL: http://jalusi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0