jjustsc

rikigt konstig dag.  gick till skolan idag var där allt flöt på tills det skulle vara lunch efter lunchen märkte jag att jag tappat bort min mobil , och det hade jag gick till skåpet men där låg den inte ! men hade inte spelat så stor roll skulle ändå få en ny och jag har redan en på önskelistan :) , jätte söt tycker jag men tack emad för att du hittade min mobil !

ja så kan det också gå.är så irriterad av att jag knappt har några bilder när den här datorn kraschade så försvann alla bilder /låtar . Och det känns jobbigt det med bilder hade massa bilder som betydde mycke och en massa gamla minnen som man kunde kolla på men men . tack för ett riktigt bra väder !

ska 
snart dra mig härifrån för att åka iväg till IKEA med mamma och köpa in ett bord och en soffa till mitt rum . Tänker slänga min säng kommer bilder sen på allt det där så soffan kommer vara hemma på måndag tror jag så det ska bli en liten förändring image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0