jjustsc

TJOO . - hur är det med er :)? med mig själv är det riktigt bra så himla fint väder och det höjjer humöret. första gången det vart såhär varmt det här året tror jag , aja haha ska inte snacka om väder vaknade upp runt 8 låg kvar i sängen gick sen upp runt tio drog jag mig till bussen hade tandläkare ! och vilken tur jag hade kom dit och bussen kom efter 2 minuter bra det ! , men tanken sjönk när jag tänkte på mitt matte prov som väntade efter tandläkaren . Så jag var hos dom vi skulle träffas igen och prata om tandställning . För en tand bara men fina tänder får man :)

kom tillbaka till skolan precis vid lunch gick och åt sen var det matte provet , gjorde det första gången att jag inte var så nervös inför det menmen --


_________________________________________________________________________________________


                                                                       Fick en chock igår utav en person
men kul var det tänkte aldrig tanken om det och en annan som och hörde av sig och det är de personer jag haft kontakt med innan men sen tog det slut bara . Så där ser ni det behöver inte vara helt slut med allting ;)

                                                                   image34

Kommentarer
Postat av: Emma

Härlig bild

2008-04-17 @ 16:51:39
URL: http://prediletto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0