jjustsc

nu satt jag och tänkte på min framtid , jag brukar få den tanken om vad jag själv vill bli eller hur jag ska uppnå mina mål jag har alltid velat bli läkare och jag tänker klara det jag tänker bli läkare . Jag har mina egna mål och det är det alla ska ha som vill lyckas för det är det bästa som finns att lägga upp egna mål över sig själv och en bra planering , jag testade och jag har lyckats så det går bara man själv vill  det kan vara tidigt för mig att börja bry mig om skolan så mycke men man måste ha en grund för att fixa allt .  Jag är jätte glad över att jag fixat allting jag har ett ämne att göra klart och jag vet att jag kommer klara det för jag vet exakt hur jag gör .

Så borde ni andra också göra som vill göra något bra ifrån er , tro mig att ha dåliga vänner som inte lägger ner tid åt skola det kommer påverka dig och dina betyg . Hitta alltid bra vänner som bryr sig om skolan som vet sin grejj man kommer långt då jag har vart med om både dom dåliga och dom bra och jag är glad att jag valde den rätta vägen för om jag inte hade gjort det så vet jag inte var jag skulle vart just nu . Istället så har jag det bra jag bryr mig om skolan . För mig så kommer skolan först av allt utan skolan vad är man inget så den spelar en stor roll , det här vill jag bara skriva för att säga till andra att det är bra att ha sina mål och tankar om allting. För alla kommer fixa det ! det har inget med hur fort man tänker hur bra man är alla kan klara det det handlar om vilja .image26

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Cool bild tjejen!

//
www.alexandrastyle.blogg.se

2008-04-14 @ 22:01:44
URL: http://www.alexandrastyle.blogg.se
Postat av: Anonym

alexandra- tack:)

2008-04-15 @ 07:30:19
URL: http://jjustsc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0