jjust sc

jag gillar bloggen , där jag kan skriva av mig men en sak stör mig och det är att varje gång man skrver något långt inlägg så hänger sig datan och allt går bort . Och det gör mig irriterad helt sjukt men snart måste jag också komma igång med min blogg design så den blir fin finns väl någon som kan sånt bättre än jag :) ska snart ner till stan och sen på träning ska bli kul vi är snart klara med dansen så det är riktigt bra det !
 får också se om jag kan gå ner en till dag och sola var så längesen och jag har sagt det riktigt länge att jag behöver sola men aldrig gjort det så det har gått någon månad sen jag gjorde det sist .

äntligen har mitt humör börjat bli normalt , så nu är det inte som förra veckan då inget orkades

image20

Kommentarer
Postat av: Josefin

Svar: ja det är riktigt kul:) Man kan även hitta många nya vänner och liknande! =)Vad fick dig att börja blogga igen då?

2008-04-14 @ 16:02:12
URL: http://shadyblonde.blogg.se
Postat av: Josefin

svar: okej, jo kan vara skönt att börja om :) har jag okcås gjort, även fast jag inte direkt var populär då, xD men men. vadå saken för att samla poäng?:) pratar du om Mer-Trafik? eller bloggkoll?:P haha

2008-04-14 @ 16:22:17
URL: http://shadyblonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0