jjust sc

ett tag sen nu :)har väl hänt en massa haha  ! har fått en ny låt som jag bara älskar lil wayne - lollipop så skön låt denkommer säkert upp på dansen imorgon brukar alltid komma upp några låtar som brukar höras såhär. Fick mina omdömmen den här veckan och ja allting gick riktigt bra förutom matten då men den fixas :)
imorgon blir det dans och innan det  stan en stund längesen jag gick känns det som . får vänta tills mitt bankkonto går att använde :) så blir det lite mera kläder måste snart rensa de andra .

den här veckan kommer gå åt att plugga till matte prov nu på torsdag . men det är bara att bita ihop kan inte alltid vara så som man själv vill det , är snart klar med min bok som jag läser '' MVG i allt'' den boken är en av de bästa jag läst man får så mycke hjälp hur man ska klara sig i skolan osv. Göra upp mål åt sig själv tycker att man borde läsa den :) för den hjälper mycket. Det känns skönt att skolan går bra gör den det så är det lugnt för mig och det är bra det ! lägger in en video nu på den här sötnosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0